Oznake

, , , ,

Catrice ‘Made to stay’ kremasto sjenilo za oči kupila sam prije nekoliko mjeseci u CM-u, po cijeni oko 6 KM, ne znam sada tačno, redovna je cijena bila. Na kupovinu me nagnalo čitanje bloga Make Up Make Out gdje ga je djevojka hvalila kako su joj ova sjenila izdržala cijelu noć, bez uvlačenja u pregib kapka, ma hvalila ga je pravo. Otišla sam prvom prilikom do CM-a i kupim sebi jedno sjenilo. Imali su samo dvije nijanse kada sam ja bila tu (znam da Catrice proizvodi više, ali se možda u Bosnu uvoze samo dvije, ne znam), a ja sam kupila nijansu 080 Copper&Gabbana.

Što se tiče nanošenja sjenila, nanosila sam ga prstima i lako ga je nanijeti, lako se blenda i sjenilo ima lijepu teksturu. Teško je pogriješiti u nanošenju ovog sjenila. Boja mi se svidjela (umm, zato sam i kupila tu nijansu?) ali mislila sam da će na kapcima izgledati manje svjetlucavo, ali nije strašno. Prvi put sam samo sjenilo stavila na kapak bez ikakve baze ili slično tome i nakon 2-3 sata se uvuklo u potpunosti u pregib na mom kapku. Poslije sam koristila sjenilo na kapku bez baze, ali sam preko stavila sjenilo u prahu da bih ga malo fiksirala i bilo je bolje nego prvi put, ali se ipak malo uvuklo na taj pregib nakon nekih 3-4 sata nošenja. S obzirom da sam ga koristila u zimskim mjesecima nije neki performans, da je ljeto sjenilo bi nakon sat vremena nestalo s mojih kapaka. Treći put sam ga koristila sa bazom i nigdje se nije maklo cijelu noć (stala sam mu u kraj!)

Sve u svemu, sjenilo je lijepo, ali sam ga kupila prvenstveno da ga koristim samo ili kao bazu za druga sjenila, koja bez baze prosto odbijaju da ostanu na mojim kapcima, što za mene ne funkcioniše, tako da nisam baš najsretnija što se tiče ove kupovine. Međutim, koristeći bazu mogu da ga nosim i nijansa je zaista lijepa, tako da nisam ni toliko razočarana. Ne vjerujem da ću ponovo kupiti ovo sjenilo, osim u slučaju da se jednog jutra probudim sa normalnim kapcima, ali kolike su već šanse za to? Djevojkama koje nemaju problem sa masnim kapcima bih preporučila ovo sjenilo, lijepo izgleda i samo, ali i sa drugim sjenilima.

Jeste li vi probale ovo sjenilo i da li ste zadovoljne?

