Oznake

, , , ,

Znate kad nađete neki proizvod koji toliko dobro odgovara vašem licu da se pitate gdje je bio sve do sada? Eh tako se ja osjećam sa Neutrogeninom linijom Pink Grapefruit. Probala sam dva proizvoda iz te linije i to gel za umivanje lica, kao i dnevni piling za lice, a svoje oduševljenje želim da podijelim sa ostatkom svijeta. Pa da krenemo :)

Preuzeto sa kandykeren.blogspot.com

Ono šta mi se svidjelo kod gela za umivanje lica jeste njegov intenzivan citrusni miris. Iako ga neke blogerke ističu kao manu, ja koja volim sve citrusno sam totalno opijena ovim mirisom. Sviđa mi se pakovanje, gel je zaista lako dozirati i koristiti i naravno efekat. Generalno nisam neko sa izrazito problematičnom kožom, dobijem jednu-dvije bubuljice u ono posebno doba mjeseca i to je otprilike to. Imam kombinovanu do masnu kožu (o tome više kasnije) ali korišćenje ovog gela čini ogromnu razliku u izgledu moje kože. Od kako koristim ovaj gel imam znatno manje nepravilnosti na licu, koža je ujednačena, nema bubuljica, pore su se smanjile, manje je miteresa… Sve u svemu, ogromna razlika! Oduševljena sam saznanjem da moja koža može izgledati ovako dobro :) Ovaj proizvod sadrži i salicilnu kiselinu koja pomaže suzbijanje akni i posvjetljuje eventualne ožiljke (hiperpigmentaciju) koje imate od ranijih bubuljica, s čime konkretno ja imam problema.

Preuzeto sa kandykeren.blogspot.com

Jedina stvar koja se meni ne sviđa je to što gel ne pjeni toliko. Znam da nije ni zamišljen da pjeni, ali nekako pjeni malo, pa onda kontam da će pjeniti više, ali ne pjeni. Nije sad neka strašna mana, ali nešto mi to smeta. Također, iako meni ne izaziva probleme, jer nemam osjetljivu kožu, djevojkama koje imaju bi upravo ovaj intenzivan miris mogao izazvati probleme zbog parfema, pa ako imate baš baš osjetljivu kožu, možda da razmislite ponovo o kupovini ovog proizvoda.

Dnevni piling za lice sam počela da koristim oko 2 mjeseca nakon što sam kupila gel za umivanje lica (djelimično zbog toga što me oborio s nogu) i nisam se pokajala nimalo. Pored toga što ima malo manje intenzivan, ali i dalje prelijep citrusni miris, ovaj piling ima izrazito mala zrnca (za razliku od Clean&Clear pilinga protiv miteresa koji sam koristila ranije) koja su mnooogo manje iritirala moju masnu kožu, zbog čega je ona postala manje masna. I to ne malo manje, izrazito manje masnu kožu imam sada. Još jedna razlika koja je pomalo ironična jer je C&C piling namijenjen baš protiv mitesera, tek ih je Neutrogenin piling eliminisao na cijelom licu osim na nosu. Generalno, kombinacija gela za umivanje i ovog pilinga je učinio moju kožu finijom, a to što su miteseri gotovo isčezli s moga lica me jako obradovalo.

Preuzeto sa kandykeren.blogspot.com

Za ovaj piling vam treba mnogo vode, jako je gusta tekstura i totalno je neučinkovit ako ne dodate vodu u cijelu priču. Ja piling koristim kada se kupam, tako da mi to nije izrazito veliki problem, ali bi bio da ga koristim iznad umivaonika.

Sve u svemu, oduševljena sam ovim proizvodima i bez sumnje bih oba kupila ponovo, čim potrošim ovo što već imam. Moju kožu su doveli u mnogo bolje stanje, hiperpigmentacija na mom licu je svijetlija, pore sužene, miteseri nestali, koža manje masna, bubuljica nemam… Pa ko ne bi bio zadovoljan?

Jeste li vi probale ove proizvode? Koliko ste zadovoljne njima?

